Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Lidl lansează o nouă inițiativă de susținere a educației incluzive de calitate, cu scopul de a contribui la reducerea abandonului școlar din mediul rural. Cu ajutorul clienților săi, Lidl va sprijini UNICEF într-un demers comun prin care elevii din medii defavorizate vor fi susținuți în finalizarea învățământului obligatoriu. Astfel, în perioada 12 noiembrie – 24 decembrie, pentru fiecare jucărie achiziționată din magazinele sale, Lidl donează un leu către UNICEF.
În România, 2 din 10 copiirenunță la educație înainte de a finaliza învățământul obligatoriu. Copiii care nu termină 10 clasesunt expuși unui risc mai mare să trăiască la limita sărăciei și a excluziunii sociale, condiții pe care ajung să le transmită ulterior propriilor copii. Începând cu 12 noiembrie, clienții Lidl pot contribui la susținerea educațieide calitate a elevilor din medii defavorizate, pentru ca ei să dispună de cunoștințele și competențele de care au nevoie pentru a se integra în societate și pe piața muncii. Astfel, la orice achiziție din gama de jucării, Lidl va direcționa 1 leu către organizația UNICEF.
Colaborarea cu UNICEF a început în 2017 când Lidl și clienții săi au sprijinit organizația cu fonduri in valoare de 740.000 de lei pentrupregătirea și consilierea elevilor din mediul rural aflați la risc de abandon școlar între clasa a VIII-a și clasa a IX-a, la sprijinirea cadrelor didactice pentru a-și dezvolta competențele necesare care să le permită să vină în sprijinul copiilor cu risc de absenteism și abandon școlar, dar și a părinților elevilorpentru a fi motivați să susțină participarea școlară a copiilor lor.
Pachetul Educație Incluzivă de Calitate al UNICEF pentru îmbunătățirea calității educației din școli este un demerspe termen lung, astfel că, și anul acesta, Lidl susține misiunea organizației prin lansarea unei noi campanii în unitățile din toată țara.
„Suntem responsabili pentru generațiile care urmează, pentru modul în care se dezvoltă și pentru calitatea viitorului lor. De aceea, ne alăturăm unui nou demers sustenabil de sprijinire a educației, prin care, împreună cu UNICEF, ne propunem să creștem calitatea formării cadrelor didactice, să reducem rata de abandon școlar din mediul rural și să pregătim elevii de astăzi pentru a-și urma visurile”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.