Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Direcţia de Asistență Socială aduce la cunostinta persoanelor/familiilor din Municipiul Dorohoi procedura de verificare a persoanelor care figureaza la aceiasi adresa cu titularul cererii, prin ancheta socială, in vederea obtinerii cardului de energie, conf. OUG 166 / 2022.
Beneficiază de sprijin pentru compensarea preţului la energie sub formă de plăţi prin serviciul de mandat poştal următoarele categorii de persoane şi familii, denumite în continuare beneficiari:
a) pensionarii sistemului public de pensii, pensionarii aflaţi în evidenţa caselor de pensii sectoriale şi beneficiarii de drepturi acordate în baza legilor cu caracter special, plătite de casele teritoriale de pensii/casele de pensii sectoriale, cu vârsta egală sau mai mare de 60 de ani şi ale căror venituri lunare realizate sunt mai mici sau egale cu 2.000 lei, precum şi pensionarii cu pensie de invaliditate, indiferent de vârstă şi ale căror venituri lunare realizate sunt mai mici sau egale cu 2.000 lei;
b) persoanele - copii şi adulţi - încadrate în grad de handicap grav, accentuat sau mediu, ale căror venituri proprii lunare realizate sunt mai mici sau egale cu 2.000 lei;
c) familiile beneficiare de alocaţie pentru susţinerea familiei, în conformitate cu Legea nr. 277/2010, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) familiile şi persoanele singure care au stabilit dreptul la ajutorul social, în condiţiile Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare.
În cazul în care persoanele care primesc din partea Companiei Naţionale «Poşta Română» - S.A. un răspuns negativ cu privire la calitatea de beneficiar din cauza neîndeplinirii venitului de eligibilitate ca urmare a faptului că, la stabilirea acestuia au fost luate în calcul și veniturile unor coabitanți care, în fapt, nu locuiesc la locul de consum respectiv, solicită desfăşurarea unei anchete sociale care să stabilească numărul şi persoanele care locuiesc în fapt la locul de consum.
Persoanele îndreptățite să solicite efectuarea unei anchete sociale trebuie să prezinte Directia de Asistență Socială, Biroul de Beneficii Sociale:
- Copii CI/BI
- Înştiinţarea primita de la Compania Naţională «Poşta Română» - S.A
Dupa caz pentru finalizarea anchetei sociale/ clarificarea situatiei:
- adeverință eliberată de servciul taxe și impozite locale din cadrul U.A.T. Dorohoi, din care să rezulte numele persoanelor care locuiesc la acel loc de consum,
- copia actului de proprietate, a contractului de închiriere/ de comodat,
- copie a facturilor de energie/gaze naturale etc.
Rezultatul anchetei sociale este dat de către Directia de Asistență Socială persoanei care a solicitat-o, urmând ca aceasta să o transmită Companiei Naţionale «Poşta Română» - S.A. care va urma ulterior procedura legală în acest sens.
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.